Usredotočite se na mega trendove: GEZE u doba digitalne transformacije
Tomislav Jagar član je uprave GEZE-a, gdje je odgovoran za područje prodaje. U ovom intervjuu on otkriva kako se GEZE suočava s izazovima digitalnog doba kao tradicionalna tvrtka.
Posjetitelji na sajmu BAU mogli su vidjeti i osjetiti promjenu u javnom imidžu tvrtke. Konkretno, kako biste definirali preusmjeravanje marke GEZE, gospodine Jagar?
Da, tako je. Promjenu možete jasno vidjeti na vodećem sajmu arhitekture BAU u Minhenu. Predstavljamo se kao svijetli, moderni i otvoreni - u potpunosti u skladu s našim vrijednosnim prijedlogom: zalažemo se za omogućavanje održivih zgrada. Također smo brend kojeg možete dodirnuti, a sajam je, doslovno, dodirna točka za sve. Za nas to znači i partnerstvo. Privatno ili profesionalno, pod jednakim uvjetima komuniciramo sa svim posjetiteljima, bilo da su kupci, partneri ili planovi. Svatko može dodirnuti naše proizvode, iskusiti kvalitetu – i naravno postaviti pitanja.
Dakle, to znači da će proizvodi GEZE zauzeti središnje mjesto?
Svakako, da. Mi smo tvrtka sa snažnim korijenima u zanatu i kvaliteti. U međuvremenu, postali smo međunarodna tvrtka koja posluje u složenim i dinamičnim okruženjima. I više puta smo dokazivali svoju sposobnost izmjene i praćenja vremena kroz našu 150-godišnju povijest. U mogućnosti smo fleksibilno odgovoriti na vrlo različite potrebe i želje kupaca i partnera. Ovo započinje slušanjem i razumijevanjem. Kao i pojedinačne proizvode, pružamo i prilagođene pakete i prilagođena rješenja.
Tijekom svoje povijesti od preko 150 godina neprestano smo dokazivali svoju sposobnost promjene i fleksibilnog reagiranja na vrlo različite potrebe naših kupaca.
Tomislav Jagar, generalni direktor prodaje u GEZEGEZE generalni direktor Tomislav Jagar © Katrin Fiedler / GEZE GmbH
Što to znači za vašu prodajnu strategiju?
Naša misija je pružiti podršku zgradama tijekom njihovog čitavog životnog ciklusa. To znači ne samo opskrbu kupaca proizvodima, već i pružanje savjeta i podrške. Zalažemo se za pružanje fleksibilnih i pouzdanih usluga u svakom trenutku. Mi sebe smatramo sveobuhvatnim i integriranim pružateljem rješenja koji istinski razumije vrijednost umrežavanja za određeni projekt.
Kada govorimo o umrežavanju – koja je važnost digitalizacije za vaš sektor?
Za nas je digitalizacija stav. Ne radi se samo o tehnologiji i alatima. Najviše od svega uključuje komunikaciju i digitalne oblike suradnje. Tehnologija slijedi nastale potrebe – ne obrnuto. Ujedno pratimo digitalni svijet vrlo pomno. Razmišljamo o tome kakvu bi ulogu mogli igrati naši proizvodi i razvijamo uzbudljive ideje za budućnost. No, digitalizaciju ne doživljavamo kao samu sebi cilj: ona mora koristiti našim kupcima i korisnicima. A ni mi ne možemo zanemariti osjetljive aspekte digitalizacije, poput sigurnosti podataka i zaštite podataka.
Digitalizacija započinje razmišljanjem. Ne radi se samo o tehnologiji i alatima. Najviše od svega uključuje komunikaciju i nove digitalne oblike suradnje.
Tomislav Jagar, generalni direktor prodaje u GEZEDakle, imate vrlo holistički pristup gradnji i zgradama?
Da, jer smo u cijelom svijetu. I svijetu pristupamo otvorenih očiju. Na temelju dugogodišnjeg iskustva nastojimo odgovoriti mega trendovima u interesu naših kupaca. Održivost, urbanizacija, pametne zgrade – to nisu samo prazne fraze za nas. Našim rješenjima želimo pružiti konkretne odgovore na ove izazove. Napokon, naš krajnji cilj je omogućiti odgovornu i održivu gradnju.