Napraviti opipljive proizvode GEZE – ili: zašto još uvijek prisustvujemo sajmovima
Četvrtak, 18. siječanj, siv, kišovit i hladan dan u Minhenu kada stignemo na izložbeno mjesto u 13:00. Razlika kada dođete do GEZE štanda u hali 2 ne može se utvrditi. Ovdje je sve svijetlo, moderno i otvoreno – sasvim suprotno hladnoći. Žuta boja dominira. Mnogobrojni posjetitelji i živi razgovori pomažu u stvaranju ugodne, gotovo obiteljske atmosfere.
Na istoj su razini kako GEZE kupci tako i GEZE partneri
A iz sredine gužve, Peter Rürup, koji se upravo oprašta od grupe azijskih posjetitelja, prilazi nam i smiješi se: „Znate, svaki put postavljamo isto pitanje: trebamo li izlagati na BAU? Je li to zaista vrijedno truda? Mi znamo svoje kupce, uostalom, možemo doći do njih i putem našeg sajma. Ali pogledajte okolo! To je zabavno i od velike je važnosti za naše kupce, partnere i perspektive kojima prisustvujemo.“ A Rürup sigurno zna o čemu govori. Pridružio se GEZE-u prije 13 godina, a tijekom karijere sudjelovao je na mnogim sajmovima.
GEZE na BAU Minhen – čvrste činjenice
- 250.000 posjetitelja sajma, od čega oko 85.000 iz inozemstva
- 514 m” izložbenog prostora
- više od 90 sastanaka po savjetniku na štandu GEZE
- preko 400 stranih gostiju sudjeluje na međunarodnoj večeri kupaca
GEZE proizvode čine opipljivima
„Naši kupci žele doživjeti naše proizvode i „dohvatiti“ ih u pravom smislu te riječi. Ovo je nevjerojatno važno. A mi smo otvoreni kao tvrtka – tražimo izravan kontakt. Doslovno. Volimo razgovarati sa svima koji su zainteresirani za naše usluge. To je jedini način na koji učimo! „Stvarno razumijevanje potreba naših kupaca, znajući što tržište želi i uviđajući ono što naši kupci zapravo ne mogu razumjeti. O tome se radi na sajmu – i to u izravnom kontaktu s našim kupcima."
Mi smo otvorena, transparentna i pristupačna tvrtka. Svi su ovdje jednako dobrodošli!
Peter Rürup, voditelj pretprodaje u GEZE-uImpresije BAU Minhen
Naravno, sada je moguće integrirati proizvode u virtualno okruženje pomoću VR naočala – i predstaviti ih na privlačan način, ali „Mi smo praktikanti i razgovaramo sa stručnjacima. Oni su ti koji koriste proizvod. Oni žele sami upravljati kliznim vratima kako bi dobili osjećaj za kvalitetu naših proizvoda. To mogu ponuditi ovdje", kaže Rürup.
U praktičnom testu: istaknuo se sajam GEZE
Uvijek je stvarno uzbudljivo kada posjetitelji testiraju naše proizvode i usluge. „Tek tada ćemo znati jesmo li zaista postigli cilj s našim takozvanim vrhunskim sajmovima. Ništa nije gore od nedostatka tržišta – ili potaknuti lažna očekivanja", kaže Rürup. Dva istaknuta djela koja smo prezentirali na sajmu otvorila su puno rasprava. Novi ECdrive T2 pogon i SoftClose automatski zatvarači vrata bili su veliki pogodak kod naših kupaca.
Ovo mi je bio prvi put na BAU – i bio sam više nego oduševljen kvalitetom i dizajnom SoftClose. Upravo to nam treba za naše podzemne garaže.
COO međunarodne tvrtke za upravljanje objektimaInternacionalizacija i digitalizacija – to su pokretačke snage naše industrije
Ako pitate ovog iskusnog stručnjaka iz industrije o posebnostima ovog sajma, njegov odgovor je jasan: „Pogledajte oko sebe. Postoji velik broj međunarodnih posjetitelja na ljestvici neusporedivoj s prethodnim godinama. I naravno, svi su opsjednuti digitalizacijom.“
GEZE na BAU Minhen – soft činjenice
- 6.000 banana s GEZE brendiranjem
- Posjetiteljima je podijeljeno 3.700 vreća GEZE
- 5.500 pakiranja GEZE voćnih guma
BAU međunarodni sajam: naš zid proizvoda za međunarodne proizvode prikazuje naš prilagođeni portfolio za brojna tržišta. © GEZE GmbH
Ovdje također, GEZE je u prvom planu s GEZE Cockpit-om. Ali, Rürup je ovdje realista i pravi praktičar. „Pomažemo oblikovanju digitalnog razvoja u našoj branši – ali moramo se iznova i iznova pitati pruža li to zapravo prednost. Postoji dobra granica između stvarne koristi i trika.“ GEZE ima prednost nad mnogim konkurentima u tome što smo već dugo u industriji i naučili smo razlikovati istinske trendove i prolazne faze. No, također je važno ne izgubiti dodir i ostati inovativni i agilni. "I kao što znate, CEBIT je obustavljen, jer svaka industrija sada nudi svoj sajam digitalizacije. Dakle, BAU digital je također u fazi planiranja." A na pitanje hoće li biti tamo, on odgovara: "Morati ćemo vidjeti." Ali mi ne sumnjamo u svijest: Biti će tamo.